Zaznacz stronę

Leksykon: Paid media

Paid media – (z ang. media płatne), jest to zbiór wszystkich kanałów opartych na marketingowej komunikacji płatnej.

Co składa się na media płatne

Można tu wyróżnić takie zasoby jak:

  • kampanie PPC
  • reklamy displayowe
  • płatne artykuły promocyjne
  • reklamy w social mediach
  • retargeting / remarketing
  • programy afiliacyjne
  • płatne kampanie SEO
  • płatna promocja treści
  • wpisy sponsorowane

Cechą charakterystyczną paid media powinna być dość wysoka efektywność w postaci konwersji i celności dotarcia do klienta.

Dobre wykorzystanie płatnych mediów zwiększa ruch na własnych stronach i blogach (owned media) i może przełożyć się nie tylko na bezpośrednią sprzedaż, lecz również konwertować do uzyskania trwałego ruchu na własnej witrynie.

w Content MarketingPPC & Reklama
Tagi: AdWordsppcreklama

Podobne Terminy

Share This

Podziel się!

Udostępnij znajomym!