Zaznacz stronę

Leksykon: PPS

PPS –  z ang. pay-per-sale – to jeden z modeli rozliczania reklamy stosowany bardzo często w programach partnerskich i afiliacyjnych. Polega on na tym, że polecającemu usługi lub produkty wypłacana jest premia lub prowizja od dokonanej sprzedaży.

Nie tylko płatność za klik

Współczesny marketing pozwala używać coraz szerszej gamy sposobów rozliczania uwzględniających interes zarówno reklamodawcy jak i partnera afiliacyjnego.

Dzięki modelowi PPS reklamodawca może być spokojny, że zapłaci wyłącznie za reklamę, która pozwoliła na skuteczną sprzedaż jego towarów. Premia lub prowizja w tym modelu zwykle jest dość wysoka i w niektórych przypadkach sięga nawet 30-40% wartości sprzedaży.

w PPC & ReklamaStrategia
Tagi: modelreklama

Podobne Terminy

Share This

Podziel się!

Udostępnij znajomym!