Blog
Skuteczny newsletter krok po kroku
Newsletter to wciąż dobry sposób na utrzymywanie kontaktów ze swoimi klientami i realne zwiększanie sprzedaży. Dziś, dobry newsletter stworzony z pomocą nowoczesnych narzędzi, wiedzy oraz odrobiny kreatywności, jest jedną z dróg dotarcia do klientów. Baza mailingowa, to ogromny potencjał, który warto rozwijać i wykorzystywać. Co warto wiedzieć o tworzeniu efektywnego newslettera?
Podstawy skutecznego newslettera – co powinieneś o nim wiedzieć?
Był czas, kiedy eksperci marketingowi znacznie zdeprecjonowali newslettera. Dziś, przy użyciu skutecznych narzędzi takich jak super spersonalizowane wiadomości i automatyzacja marketingu, newsletter może przynieść Twojej firmie sporo korzyści. Samo narzędzie, to jednak nie wszystko. Newsletter daje Ci niepowtarzalną możliwość stworzenia więzi z klientem, którą nie sposób budować poprzez żaden inny kanał. Jakie podstawowe zasady powinny przyświecać dobrej wiadomości e-mail?
Jak wybrać platformę ecommerce
Zainwestuj w dobry Landing Page
Marketing lokalny – daj się poznać w swoim mieście
Każdy potrafi wymienić przynajmniej kilka zakorzenionych i prężnie działających biznesów w okolicy swojego domu. Najczęściej nie trzeba być klientem tych firm, aby doskonale zdawać sobie sprawę z ich istnienia. To przedsiębiorstwa, które w różnym stopniu potrafiły wykorzystać marketing tradycyjny. Część z nich sprawnie sięga po narzędzia marketingu internetowego.
Ten pierwszy jest i będzie obecny w lokalnych społecznościach. Ten drugi zaś ma wielki potencjał i często nie został jeszcze w pełni wykorzystany – w każdym razie przez dużą część lokalnych firm. Jak dzięki internetowi budować markę i zostać lokalnym królem biznesu?