Zaznacz stronę

Blog

Jak zarobić pierwsze 10 000 zł na sprzedaży online?

Jak zarobić pierwsze 10 000 zł na sprzedaży online?
W 1966 roku, kiedy idea internetu pojawiała się jedynie w głowach naukowców, amerykański tygodnik The Time prognozował, że sprzedaż wysyłkowa w ciągu najbliższych lat okaże się kompletną porażką. Ówcześni eksperci argumentowali, że ludzie, a szczególnie kobiety,...

Skuteczny newsletter krok po kroku

Skuteczny newsletter krok po kroku

Newsletter to wciąż dobry sposób na utrzymywanie kontaktów ze swoimi klientami i realne zwiększanie sprzedaży. Dziś, dobry newsletter stworzony z pomocą nowoczesnych narzędzi, wiedzy oraz odrobiny kreatywności, jest jedną z dróg dotarcia do klientów. Baza mailingowa, to ogromny potencjał, który warto rozwijać i wykorzystywać. Co warto wiedzieć o tworzeniu efektywnego newslettera?

Podstawy skutecznego newslettera – co powinieneś o nim wiedzieć?

Był czas, kiedy eksperci marketingowi znacznie zdeprecjonowali newslettera. Dziś, przy użyciu skutecznych narzędzi takich jak super spersonalizowane wiadomości i automatyzacja marketingu, newsletter może przynieść Twojej firmie sporo korzyści. Samo narzędzie, to jednak nie wszystko. Newsletter daje Ci niepowtarzalną możliwość stworzenia więzi z klientem, którą nie sposób budować poprzez żaden inny kanał. Jakie podstawowe zasady powinny przyświecać dobrej wiadomości e-mail?

Jak wybrać platformę ecommerce

Jak wybrać platformę ecommerce
W jaki sposób możesz wybrać platformę ecommerce? Sprzedaż w internecie to obecnie jeden z najprężniej rozwijających się segmentów gospodarki. Na handel w sieci decydują się dziś zarówno ci, którzy swoją przygodę z e-commerce dopiero zaczynają jak i ci przedsiębiorcy,...

Zainwestuj w dobry Landing Page

Zainwestuj w dobry Landing Page
Stronie typu landing page przypisuje się dziś sporo cech. Niektórzy uważają ją za objawienie współczesnego marketingu internetowego, inni podchodzą do jego skuteczności nieco ostrożniej. Landing page może być doskonałym narzędziem sprzedażowym, może też równie dobrze...

Marketing lokalny – daj się poznać w swoim mieście

Marketing lokalny – daj się poznać w swoim mieście

Każdy potrafi wymienić przynajmniej kilka zakorzenionych i prężnie działających biznesów w okolicy swojego domu. Najczęściej nie trzeba być klientem tych firm, aby doskonale zdawać sobie sprawę z ich istnienia. To przedsiębiorstwa, które  w różnym stopniu potrafiły wykorzystać marketing tradycyjny. Część z nich sprawnie sięga po narzędzia marketingu internetowego.

Ten pierwszy jest i będzie obecny w lokalnych społecznościach. Ten drugi zaś ma wielki potencjał i często nie został jeszcze w pełni wykorzystany – w każdym razie przez dużą część lokalnych firm. Jak dzięki internetowi budować markę i zostać lokalnym królem biznesu?