Zaznacz stronę

Blog

Marketing lokalny – daj się poznać w swoim mieście

Marketing lokalny – daj się poznać w swoim mieście
Każdy potrafi wymienić przynajmniej kilka zakorzenionych i prężnie działających biznesów w okolicy swojego domu. Najczęściej nie trzeba być klientem tych firm, aby doskonale zdawać sobie sprawę z ich istnienia. To przedsiębiorstwa, które  w różnym stopniu potrafiły...

Narzędzia dla copywritera, które powinieneś znać

Narzędzia dla copywritera, które powinieneś znać
W teorii, do pracy copywritera potrzeba jedynie komputera oraz edytora tekstu. W praktyce może to wyglądać nieco inaczej, bo internet oferuje dziś mnóstwo przydatnych narzędzi, które mogą ułatwić twoją pracę. Nie musisz korzystać ze wszystkich, ale po zapoznaniu się z...

Przewodnik po Lead Nurturingu

Przewodnik po Lead Nurturingu
Co to jest lead? Oczywiście może być OŁÓW – pierwiastek (też). Jednak pomijając jego ciężar ‘gatunkowy’ dla marketingu oznacza coś znacznie lżejszego – choć dużo bardziej cennego. W języku polskim możesz znaleźć wiele definicji tego, czym jest LEAD. Między...

Jak robić dobry branding i odróżnić się od konkurencji?

Jak robić dobry branding i odróżnić się od konkurencji?
Jak robić dobry branding w dzisiejszych czasach? To jeden z ważniejszych elementów skutecznej strategii marketingowej, który w sposób realny przekłada się na zyski. Jednak zbudowanie dobrze działającej strategii brandingowej to proces długotrwały i złożony, który ma...

Narzędzia Google – jak ich używać w swoim biznesie

Narzędzia Google – jak ich używać w swoim biznesie
Już jakiś czas temu wpadło mi do głowy, aby pozbierać w okreslony sposób narzędzia od Google. Oczywiście są one uniwersalne i przydają się każdemu. Moim celem jest jednak próba usystematyzowania ich możliwości według jednego klucza: Jak bardzo to może się przydać w...