Blog
W teorii, do pracy copywritera potrzeba jedynie komputera oraz edytora tekstu. W praktyce może to wyglądać nieco inaczej, bo internet oferuje dziś mnóstwo przydatnych narzędzi, które mogą ułatwić twoją pracę. Nie musisz korzystać ze wszystkich, ale po zapoznaniu się z...
Przewodnik po Lead Nurturingu
Przedstawiam przewodnik po lead nurturingu – strategii przeznaczonej dla firm gdzie sprzedaż nie odbywa się „na pniu”, a kupiec musi dokonać szerszej analizy zanim zdecyduje się na wydanie pieniędzy na twój towar. Co to jest lead? Oczywiście może być...
Jak robić dobry branding i odróżnić się od konkurencji?
Jak robić dobry branding w dzisiejszych czasach? To jeden z ważniejszych elementów skutecznej strategii marketingowej, który w sposób realny przekłada się na zyski. Jednak zbudowanie dobrze działającej strategii brandingowej to proces długotrwały i złożony, który ma...
Narzędzia Google – jak ich używać w swoim biznesie
Już jakiś czas temu wpadło mi do głowy, aby pozbierać w okreslony sposób narzędzia od Google. Oczywiście są one uniwersalne i przydają się każdemu. Moim celem jest jednak próba usystematyzowania ich możliwości według jednego klucza: Jak bardzo to może się przydać w...
Link bait – przynęta do linkowania, dobre praktyki SEO
Po wprowadzeniu przez wyszukiwarkę Google mechanizmów mających na celu ochronę przed spamem, społeczność pozycjonerów musiała skupić się także na skrzętnym ukrywaniu swoich źródeł linkowania, tzw. zaplecza. Chodziło tutaj głównie o zachowanie możliwie dużej unikalności we własnym ‘schemacie linkowania’ który w pewnym stopniu zabezpieczał przed wykryciem przez wspomniane mechanizmy wyszukiwarek.
Można przypuszczać, że do dzisiaj SEO-wcy, którzy oparli działania na trickach technicznych nadal są w stanie skutecznie podbijać pozycje witryn WWW omijając czujne algorytmy Pingwin i Panda. Być może…