Blog
Autor: Marcin Janicki | 17 czerwca 2017 | TEXT
W teorii, do pracy copywritera potrzeba jedynie komputera oraz edytora tekstu. W praktyce może to wyglądać nieco inaczej, bo internet oferuje dziś mnóstwo przydatnych narzędzi, które mogą ułatwić twoją pracę. Nie musisz korzystać ze wszystkich, ale po zapoznaniu się z...
Autor: Marcin Janicki | 16 czerwca 2017 | BIZ
Przedstawiam przewodnik po lead nurturingu – strategii przeznaczonej dla firm gdzie sprzedaż nie odbywa się „na pniu”, a kupiec musi dokonać szerszej analizy zanim zdecyduje się na wydanie pieniędzy na twój towar. Co to jest lead? Oczywiście może być...
Autor: Marcin Janicki | 16 czerwca 2017 | BIZ
Jak robić dobry branding w dzisiejszych czasach? To jeden z ważniejszych elementów skutecznej strategii marketingowej, który w sposób realny przekłada się na zyski. Jednak zbudowanie dobrze działającej strategii brandingowej to proces długotrwały i złożony, który ma...
Autor: Marcin Janicki | 12 kwietnia 2017 | SEM
Już jakiś czas temu wpadło mi do głowy, aby pozbierać w okreslony sposób narzędzia od Google. Oczywiście są one uniwersalne i przydają się każdemu. Moim celem jest jednak próba usystematyzowania ich możliwości według jednego klucza: Jak bardzo to może się przydać w...
Autor: Marcin Janicki | 16 lutego 2017 | SEM
Po wprowadzeniu przez wyszukiwarkę Google mechanizmów mających na celu ochronę przed spamem, społeczność pozycjonerów musiała skupić się także na skrzętnym ukrywaniu swoich źródeł linkowania, tzw. zaplecza. Chodziło tutaj głównie o zachowanie możliwie dużej unikalności we własnym ‘schemacie linkowania’ który w pewnym stopniu zabezpieczał przed wykryciem przez wspomniane mechanizmy wyszukiwarek.
Można przypuszczać, że do dzisiaj SEO-wcy, którzy oparli działania na trickach technicznych nadal są w stanie skutecznie podbijać pozycje witryn WWW omijając czujne algorytmy Pingwin i Panda. Być może…