Pozycjonowanie stron – SEO
Jednym z najbardziej skutecznych kanałów dotarcia do klienta w Internecie wciąż jest wyszukiwarka Google. Wiele osób, które potrzebują towaru, usługi lub informacji, właśnie od niej zaczyna poszukiwania. Największa ilość potencjalnych klientów trafia do firm, których witryny internetowe można odnaleźć na pierwszej stronie listy wyników zapytania wpisanego w wyszukiwarce.
Ci, którzy wiedzą jak tego dokonać zdobywają bardzo ważny kawałek rynku.
Zaletami pozycjonowania SEO są:
- Łatwość dotarcia do klienta zainteresowanego konkretną ofertą
- Trafność reklamy docierającej do klienta – na stronę wejdą tylko zainteresowani
- Relatywnie niższe koszty kampanii w porównaniu do innych kanałów
- Łatwe zasady rozliczania: płacisz niski abonament i premię za trwały efekt.
Nie jesteśmy typową agencją SEO, lecz grupą ekspertów w dziedzinie marketingu internetowego. Dlatego stawiamy na całościowy sukces naszego Klienta. Wiemy, że zwiększenie ruchu na Twojej stronie jest bardzo ważne. Równie ważne jest bezpieczeństwo i ciągłość w poprawianiu ruchu docierającego na stronę.
Co to jest konwersja
Poza samym ruchem (ilością osób ją odwiedzających w ciągu dnia lub miesiąca) istotna jest również konwersja oraz inne czynniki jak zaangażowanie użytkownika w działania, jakie może podjąć będąc na Twojej stronie poza przeczytaniem jej treści.
Nie chodzi tutaj tylko o to, aby ktoś Cię znalazł, ale też aby z zainteresowaniem prześledził ofertę, skontaktował się z Działem Sprzedaży lub dokonał zakupu bezpośrednio ze strony.
Jak zacząć kampanię SEO da strony
Jako najważniejszy element, przed podjęciem współpracy dotyczącej pozycjonowania SEO, wskazujemy Audyt SEO a także Audyt Użyteczności dla strony WWW. Proponujemy rozpoczęcie współpracy od zamówienia usługi takich audytów. Ich wyniki będą ważne i użyteczne nie tylko dla prowadzenia kampanii SEO, ale także dla przebiegu innych działań, które są związane z ruchem na Twojej stronie.
Jak pracujemy
Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie. Jednocześnie dla sprawnej obsługi Klientów zamawiających SEO na ogół przyjmujemy poniższy schemat działania:
- Opracujemy listę słów kluczowych w porozumieniu z Klientem
Powinny być możliwie najbardziej adekwatne do Twojej oferty sprzedażowej.
Niekoniecznie jednowyrazowe słowa kluczowe będą najlepszym wyborem, aby Twój przyszły klient mógł znaleźć Twoją ofertę. - Dostarczymy rekomendacje dotyczące zmian w obrębie strony WWW
Choć Twoja strona funkcjonuje w Internecie, to wiele jej elementów może być niedopasowanych idealnie do pozycjonowania. Znajdziemy je i wskażemy, w jaki sposób trzeba je poprawić, aby efekt pozycjonowania był możliwy do szybkiego uzyskania.
Możesz część z nich zidentyfikować samodzielnie korzystając z darmowego audytu strony WWW dostępnego na naszej stronie głównej. - Dopasujemy treść do słów kluczowych
Ciężko sobie wyobrazić pozycjonowanie strony WWW, na której napisane są dwa zdania i to w dodatku jeszcze na inny temat niż interesujące Cię słowa kluczowe. Przygotujemy analizę i listę rekomendacji jak zmodyfikować treści, aby zawierały nie za dużo i nie za mało słów kluczowych. Przesada w żadną stronę nie jest wskazana przy SEO. - Pozyskanie linków do Twoich stron
Poza treścią, która powinna być ciekawa i zaprezentowana w optymalny sposób, drugim ważnym elementem w pozycjonowaniu są linki. Przywiązujemy dużą wagę do budowania linków (link building) z użyciem wyłącznie metod ręcznych (bez użycia metod automatycznych). W naszych działaniach staramy trzymać się możliwie najbliżej wytycznych Google. - Raporty z uzyskanych efektów
Sprawdzamy na bieżąco każde uzgodnione z Klientem słowo kluczowe – badamy, jakie pozycje osiąga Twoja strona po wpisaniu słowa kluczowego w wyszukiwarce Google. Pracujemy nad jeszcze lepszym wykorzystaniem dostępnych nam metod SEO, aby pomóc Twojej stronie zaistnieć pośród najlepiej znajdowanych w branży.
Trochę techniki
Przed rozpoczęciem pozycjonowania sprawdzamy kilka ważnych parametrów takich jak wiek domeny, jej historia, czy też treść prezentowana na stronie. Każdorazowo również analizujemy otoczenie biznesowe dla domeny Klienta, konkurencyjność oferty. Dzięki tej analizie jesteśmy w stanie dość szybko wycenić usługę pozycjonowania.
Zamów wycenę pozycjonowania już dzisiaj. Wpisz w poniższym formularzu adres swojej strony internetowej oraz podaj kilka istotnych szczegółów kontaktowych. Odezwiemy się do Ciebie i uzgodnimy zakres działań oraz sposób rozliczania usługi pozycjonowania SEO.
Wypełnij formularz kontaktowy
Inne działania
Poza czystym pozycjonowaniem Twoja strona może być wyposażona także w inne możliwości promowania w Sieci. Zdecydowanie rekomendujemy opracowanie szerszej strategii opartej na wielu kanałach marketingowych jak: blogowanie, social media, kampanie AdWords.
Oferta EXPE
Audyt UX
Przyjaźnie dla użytkownika
Audyt SEO
Przyjaźnie dla wyszukiwarki
Działania ręczne
Usuwamy kary od Google
Pozycjonowanie SEO
Bądź w TOP10 bez stresu
Content Marketing
Kompletne kampanie treści
Blogging
Poprowadzimy Twojego bloga
Social Media
Od posta do leada
Copywriting
Piszemy na temat
Infografiki
Zamów infografikę na WWW
Guest posting
Wartościowe linki dla WWW
Prezentacje biznesowe
Przemyślane jak Twój biznes
Strategia marketingowa
Jak dotrzeć tam gdzie chcesz
Doradztwo i szkolenia
Dowiedz się jeszcze więcej
Strony i Aplikacje WWW
Zaczyna się od nich