Kilka słów na mój temat
Nazywam się Marcin Janicki. Około 30 lat temu mój ojciec zasugerował mi abym został elektronikiem, bo ten zawód miał świetlaną przyszłość na początku lat 90-tych minionego stulecia. Pięć lat później ja sam postanowiłem, że zostanę chemikiem. Nawet ukończyłem odpowiednie studia i zacząłem pracę jako inżynier w pewnej niewielkiej fabryce na rubieżach Podkarpacia. Na szczęście świat miał w zanadrzu dla mnie o wiele ciekawsze zajęcie. Rozwinął się Web 2.0, któremu nie umiałem się oprzeć…
Od 2001 roku zajmuję się marketingiem cyfrowym pracując na etatach, a także w oparciu o kontrakty biznesowe z klientami działającymi w różnych miejscach Polski i poza jej granicami. Jakiś czas temu wpadłem na pomysł stworzenia projektu opartego na współpracy pomiędzy dostawcami różnych usług. Poniżej znajdziesz najważniejsze fakty dotyczące tego pomysłu.
Expe – idea
U podstaw brandu możesz odnaleźć kilka najważniejszych wartości, w jakie wierzę i którym przyświeca najważniejsza misja
Dostarczanie klientom przewag rynkowych, które pozwolą im docierać coraz dalej
Mają one pozwolić klientom zostać zauważonym i rozpoznanym jako pozytywna alternatywa dla produktów i usług dla nich konkurencyjnych.
Expe brzmi znajomo bo:
- Experience – wierzymy w doświadczenie, jakie dotąd zdobyliśmy i ono daje pewność, że masz stabilnego partnera w działaniach
- Expectation – jednym z najważniejszych wyzwań jest dla nas dostarczanie trochę więcej niż Klient oczekuje
- Expertise – dostajesz od nas rzeczowe ekspertyzy i raporty z tego, gdzie jest Twoja konkurencja i jakie realne możliwości rozwoju na rynku ma Twoja oferta
- Expedition – zabierzemy Cię na wyprawę w świat nowoczesnego markketingu, w tym także niekonwencjonalnych działań marketingowych jak growth hacking.
Kim jesteśmy?
Jesteśmy grupą opartą na współpracy pomiędzy firmami. Tworzymy konsorcjum zdolne rozwiązać wiele problemów biznesowych związanych z promowaniem marki, produktu lub usługi. Każdy w tym zespole zajmuje się swoim fragmentem działając na rzecz całego projektu najlepiej jak potrafi i z największą starannością.
Agile w marketingu?
Pożyczyliśmy kilka taktyk i procesów od współczesnych firm programistycznych – opieramy marketingowe projekty na metofologiach zwinnych, dzięki czemu wdrożenie zmian podczas trwania działań jest podzielone na regularne sprinty pomiędzy którymi można modyfikować założenia i zmieniać zakres prac co jest optymalne kosztowo i jednocześnie pozwala zachować wytyczony kierunek działań zgodnie ze strategia marketingową Klienta.
Zespoły
Skład EXPE nie jest zamrożony i podlega zmianom . Stawiamy na ciągły rozwój dlatego
W zespołach dobieramy osoby, które są odpowiedzialne za swój fragment działań w określonym projekcie od początku do końca. To daje nam i klientom przekonanie, że nawet najtrudniejsze zadanie będzie wykonane z należytą starannością i pozwoli uzyskać cel nadrzędny – przewagę rynkową.
Są wśród nas:
- przedsiębiorcy,
- project managerowie,
- marketerzy,
- copywriterzy,
- bloggerzy,
- dziennikarze,
- programiści,
- administratorzy serwerowi
Osoby współpracujące z EXPE, pracowały lub nadal pracują jako specjaliści w swoich branżach.
Zachęcam do zapoznania się z ofertą wszystkich usług oraz przeczytania wpisów na blogu. Być może Twój biznes dopiero startuje lub masz już działający zespół własnych marketerów i handlowców – jestem przekonany, że niezależnie od tego jak wiele już wiesz, znajdziesz tam coś ciekawego, co może choć trochę zainspiruje Cię do dalszej pracy lub do kontaktu i nawiązania współpracy.
USŁUGI
Audyt UX
Sprawdzimy czy Twoja strona jest używalna
Social Media
Komunikuj się z rynkiem w mediach społecznościowych.
Strony i aplikacje WWW
Wykonamy dla Ciebie skuteczną stronę WWW. Zobacz ofertę
Copywriting
Między słowami można powiedzieć wiele, ale najpierw muszą być słowa.
Pozycjonowanie SEO
Zamów kampanię SEO i sięgnij po najlepszy w Sieci ruch.
Blogging
Wiesz, że blog to potęga, ale nie masz czasu. Zleć to nam.