Zaznacz stronę

Kilka słów na mój temat

Nazywam się Marcin Janicki. Około 30 lat temu mój ojciec zasugerował mi abym został elektronikiem, bo ten zawód miał świetlaną przyszłość na początku lat 90-tych minionego stulecia. Pięć lat później ja sam postanowiłem, że zostanę chemikiem. Nawet ukończyłem odpowiednie studia i zacząłem pracę jako inżynier w pewnej niewielkiej fabryce na rubieżach Podkarpacia. Na szczęście świat miał w zanadrzu dla mnie o wiele ciekawsze zajęcie. Rozwinął się Web 2.0, któremu nie umiałem się oprzeć…

Od 2001 roku zajmuję się marketingiem cyfrowym pracując na etatach, a także w oparciu o kontrakty biznesowe z klientami działającymi w różnych miejscach Polski i poza jej granicami. Jakiś czas temu wpadłem na pomysł stworzenia projektu opartego na współpracy pomiędzy dostawcami różnych usług. Poniżej znajdziesz najważniejsze fakty dotyczące tego pomysłu.

Expe – idea

U podstaw brandu możesz odnaleźć kilka najważniejszych wartości, w jakie wierzę i którym przyświeca najważniejsza misja

Dostarczanie klientom przewag rynkowych, które pozwolą im docierać coraz dalej

Mają one pozwolić klientom zostać zauważonym i rozpoznanym jako pozytywna alternatywa dla produktów i usług dla nich konkurencyjnych.

Expe brzmi znajomo bo:

  • Experience – wierzymy w doświadczenie, jakie dotąd zdobyliśmy i ono daje pewność, że masz stabilnego partnera w działaniach
  • Expectation – jednym z najważniejszych wyzwań jest dla nas dostarczanie trochę więcej niż Klient oczekuje
  • Expertise – dostajesz od nas rzeczowe ekspertyzy i raporty z tego, gdzie jest Twoja konkurencja i jakie realne możliwości rozwoju na rynku ma Twoja oferta
  • Expedition – zabierzemy Cię na wyprawę w świat nowoczesnego markketingu, w tym także niekonwencjonalnych działań marketingowych jak growth hacking.

Kim jesteśmy?

Jesteśmy grupą opartą na współpracy pomiędzy firmami. Tworzymy konsorcjum zdolne rozwiązać wiele problemów biznesowych związanych z promowaniem marki, produktu lub usługi. Każdy w tym zespole zajmuje się swoim fragmentem działając na rzecz całego projektu najlepiej jak potrafi i z największą starannością.

Agile w marketingu?

Pożyczyliśmy kilka taktyk i procesów od współczesnych firm programistycznych – opieramy marketingowe projekty na metofologiach zwinnych, dzięki czemu wdrożenie zmian podczas trwania działań jest podzielone na regularne sprinty pomiędzy którymi można modyfikować założenia i zmieniać zakres prac co jest optymalne kosztowo i jednocześnie pozwala zachować wytyczony kierunek działań zgodnie ze strategia marketingową Klienta.

Zespoły

Skład EXPE nie jest zamrożony i podlega zmianom . Stawiamy na ciągły rozwój dlatego

W zespołach dobieramy osoby, które są odpowiedzialne za swój fragment działań w określonym projekcie od początku do końca. To daje nam i klientom przekonanie, że nawet najtrudniejsze zadanie będzie wykonane z należytą starannością i pozwoli uzyskać cel nadrzędny – przewagę rynkową.

Są wśród nas:

  • przedsiębiorcy,
  • project managerowie,
  • marketerzy,
  • copywriterzy,
  • bloggerzy,
  • dziennikarze,
  • programiści,
  • administratorzy serwerowi

Osoby współpracujące z EXPE, pracowały lub nadal pracują jako specjaliści w swoich branżach.

Zachęcam do zapoznania się z ofertą wszystkich usług oraz przeczytania wpisów na blogu. Być może Twój biznes dopiero startuje lub masz już działający zespół własnych marketerów i handlowców – jestem przekonany, że niezależnie od tego jak wiele już wiesz, znajdziesz tam coś ciekawego, co może choć trochę zainspiruje Cię do dalszej pracy lub do kontaktu i nawiązania współpracy.

USŁUGI

Audyt UX

Sprawdzimy czy Twoja strona jest używalna

Audyt UX

Sprawdzimy jak sprawnie użytkownik będzie się poruszał..

Audyt UX

Sprawdzimy jak sprawnie użytkownik będzie się poruszał..

Audyt UX

Sprawdzimy jak sprawnie użytkownik będzie się poruszał..

Audyt UX

Sprawdzimy jak sprawnie użytkownik będzie się poruszał..

Audyt UX

Sprawdzimy jak sprawnie użytkownik będzie się poruszał..

KATEGORIE

O TOBIE

Na jakimkolwiek obszarze działasz, prawdopodobnie potrzebujesz strony internetowej. Być może nawet ją masz

Ale czy docierasz wszędzie tam gdzie chcesz?
Jeśli nie - napisz doradzimy jak to zrobić skutecznie.