Audyt strony WWW – przegląd i zbadanie zgodności elementów umieszczonych w witrynie internetowej w odniesieniu do określonej grupy cech. Charakterystyczną własnością audytu jest analiza godności oraz raport, który wskazuje wszystkie istotne parametry opisując jednocześnie poziomy zgodności z pożądanymi lub ich brak. Pośród audytów WWW można wyróżnić między innymi: audyt SEO, audyt UX (użyteczności) jak również audyty zgodności z przepisami, czy bezpieczeństwem. Audyt strony WWW może być także przeprowadzony kompleksowo badając nie tylko poszczególne parametry lecz również ich wpływ na pozostałe aspekty działania strony internetowej.
Najnowsze wpisy
Archiwa
Tagi
analytics automatyzacja marketingu b2c back linki brand branding cold lead content ecommerce google gsc hot lead KPI landing pages lead nurturing lejek srzedażowy MailChimp marka narzędzia narzędzia do mailingu newsletter personalizacja platformy ecommerce przecieki z lejka sklep internetowy social media strona docelowa warm lead zarabianie