Zaznacz stronę

Leksykon:  On-page SEO

On-page SEO –  w dosłownym znaczeniu optymalizacja dla wyników wyszukiwania po stronie witryny. Jest to grupa działań mających na celu optymalizację zawartości strony WWW pod kątem wyników wyszukiwania.

Główne elementy w on-page SEO

Polega ona na regulacji poszczególnych elementów mających wpływ na SERP. Najważniejsze wskaźniki, jakie uwzględnia się przy on-page SEO to przede wszystkim:

  • meta tag TITLE
  • tag tytułowy H1
  • tagi pod-tytułów H2…H6
  • tagi HTML do formatowania tagów
  • inne meta tagi
  • nasycenie słów kluczowych w tekście
  • zdjęcia, ich nazwy i opisy
  • URL-e użyte w linkach
  • linki wewnętrzne witryny
  • szybkość ładowania się strony i jej elementów

Działania On-page SEO są podstawowymi działaniami, jakie może podjąć pozycjoner w celu zapewnienia stronie lepszych wyników wyszukiwania, ponieważ w całości nad nimi panuje i może je zoptymalizować.

Odrębną część działań pozycjonerskich stanowią tzw. działania off-page SEO, które w całości odnoszą się do tego w jaki sposób można wpłynąć na budowanie możliwie najlepszej jakości back linków prowadzących do witryny internetowej.

Przy tym typie optymalizacji strony należy zwrócić uwagę na wiele czynników, które mogą być przez Google uznane jako Black Hat SEO. Wykrycie takich technik grozi pogorszeniem pozycji strony w wynikach wyszukiwania SERP.

w SEO
Tagi: GooglemetaWWWznacznik

Podobne Terminy

Share This

Podziel się!

Udostępnij znajomym!