Zaznacz stronę

Leksykon: Marketing lokalny

Marketing lokalnyMarketing lokalny – Ogół działań marketingowych nastawionych na zdobycie klienta na terenie danego regionu, miasta, województwa. Koncepcja ta sprawdza się bardzo dobrze w przypadku usług lub produktów, które mają znaczenie na danym terenie (usługi dla ludności, towary lokalne FMCG, etc.). W szerszej koncepcji – marketing lokalny może także oznaczać szereg działań prowadzonych na terenie określonego kraju w odróżnieniu od marketingu globalnego o zasięgu światowym.

Jak rozmawiać z lokalnym klientem?

W strategiach tego typu marketingu na ogół korzysta się z lokalnych dróg komunikacji:

Jednym z najważniejszych wyzwań jakie dotyczy marketingu lokalnego w Internecie jest zbudowanie autorytetu swojej marki pośród osób które być może od dawna znają przedsiębiorcę prywatnie i poza zawodowo.

w Strategia
Tagi: regionseo

Podobne Terminy

Share This

Podziel się!

Udostępnij znajomym!