Zaznacz stronę

Leksykon: Targetowanie behawioralne

Targetowanie behawioralne – Co robi potencjalny klient (jak się zachowuje) kiedy odnajdzie ofertę w internecie? Segmentacja użytkowników strony WWW ma dla marketera kluczowe znaczenie w podejmowanych działaniach. Stworzenie grup docelowych w oparciu o ich zachowania nosi nazwę targetowania behawioralnego.

Targetowanie behawioralneRejestracja zachowań jest kluczowa

Ważne jest tutaj rejestrowanie akcji osoby przebywającej na stronie internetowej i na jej podstawie  stworzenie odpowiednich grup profilowych. Dzięki tego typu segmentacji użytkownikom o określonych zainteresowaniach można pokazywać reklamy oraz treści edukacyjne przygotowane specjalnie dla nich.

Targetowanie behawioralne to jedna z metod stosowana w automatyzacji marketingu. Stworzenie dobrych profili pozwala np. na wysyłanie mailingów do obecnych i potencjalnych klientów z uwzględnieniem ich zainteresowań.

w NarzędziaStrategia
Tagi: zachowanie

Podobne Terminy

Share This

Podziel się!

Udostępnij znajomym!