Zaznacz stronę

Leksykon: Branding

Branding – w rozumieniu marketingu cyfrowego, branding jest grupą specyficznych działań prowadzonych w internecie oraz innych kanałach w celu zwiększenia świadomości marki u potencjalnych i istniejących klientów. W ogólnym znaczeniu, branding jest najczęściej uzupełnieniem kampanii reklamowych nastawionych na bezpośrednie i stargetoowane dotarcie do konkretnego klienta. Strategie brandingowe mają na celu wywołanie pozytywnych skojarzeń z marką odwołując się do języka korzyści i dostarczanych przez nią wartości. Dzięki temu w procesie sprzedaży można pominąć niektóre elementy odnoszące się do świadomości marki u potencjalnego klienta.

Podstawowymi elementami w brandingu są dobrze zaprojektowane szczegóły identyfikacji wizualnej jak: nazwa, logo, domena internetowa. Bazując na nich przy pomocy odpowiednich narzędzi realizuje się kolejne etapy zwiększania świadomości marki.

w Strategia
Tagi: brandingkampaniemarka

Podobne Terminy

Share This

Podziel się!

Udostępnij znajomym!