Zaznacz stronę

Audyt użyteczności

Oferta na audyt UX

Dla wielu osób pozycja strony w wynikach wyszukiwarki Google to podstawa sukcesu w biznesie. Z pewnością, jeśli nie jest to najważniejszy, to jeden z głównych sposobów na pozyskanie wartościowego ruchu na stronę WWW.

Zachęcać do odwiedzenia strony można również na inne sposoby, jak reklama w wynikach wyszukiwania, lub w serwisach społecznościowych. Osoba, która odwiedza Twoją stronę jest dopiero wstępnie zaciekawionym użytkownikiem. Warto zwrócić uwagę na to, co na niej zobaczy i jak sprawić aby stała się potencjalnym lub rzeczywistym klientem.

Na tak postawione zadanie odpowiada audyt użyteczności, zwany również audytem UX (User eXperience).

Audyt UX opiera się zwykle na kilku rodzajach analiz skupionych na badaniu strony WWW.

Są to:

  • Specjalistyczna analiza heurystyczna
  • Analiza prowadzona oparta o ścieżkę wędrówki poznawczej
  • Wykonanie map zachowań z udziałem rzeczywistych użytkowników
  • Testy A/B/x

Jak realizujemy audyty UX

Audyty użyteczności prowadzone przez nas bazują na zastosowaniu nowoczesnych narzędzi oraz wiedzy eksperckiej zgromadzonej w ciągu ostatnich 15 lat. W ramach usługi wdrażamy między innymi następujące działania:

  1. Wnikliwie analizujemy użyteczność Twojej strony – jak widzi ją wyszukiwarka, a jak użytkownik
  2. Gdzie użytkownik poszukuje istotnych dla siebie informacji
  3. Gdzie napotyka ewentualne problemy z dotarciem do właściwych danych
  4. Sprawdzamy, czy w każdym jej miejscu Twoja strona dobrze i funkcjonalnie się wyświetla na urządzeniach mobilnych (tabletach i smartfonach)
  5. Badamy zgodność elementów Twojej strony z listą heurystyk
  6. Czytamy jej treść, czy wszystko na niej jest zrozumiałe i składa się w logiczną całość
  7. Oceniamy działanie i dostępność nawigacji, efektywność formularzy

Efektem wyjściowym audytu użyteczności jest dokument – kompletny raport zawierający podsumowanie wszystkich testów. Zawiera on wykaz sposobów, w jaki przeprowadzono poszczególne badania, ich wyniki, a także grupę rekomendacji co do poprawy elementów wpływających na użyteczność Twojej witryny internetowej.

Patrzymy na Twoją stronę „świeżym okiem” jak duża część odwiedzających.

Audyt użyteczności obok audytu SEO to bardzo ważne narzędzie, na bazie którego będziesz mógł zaplanować strategię marketingową zbudowaną wokół swojej strony internetowej.

Co ważne: Zamówienie audytu nie wiąże się z żadnym zobowiązaniem długoterminowym. To działanie jednorazowe, a wyniki analiz wskażą Ci drogę modyfikacji, jakie są konieczne do tego, aby użytkownik czuł się swobodnie i pewnie na Twojej stronie i wiedział, co powinien zrobić jeśli chce się dostać do jej określonego miejsca. Dzięki audytowi użyteczności zdobędziesz wiedzę, co zrobić aby z użytkownika stał się Twoi klientem.

Napisz do nas dzisiaj i dowiedz się więcej o audycie użyteczności, jaki możemy dla Ciebie wykonać osobno lub wiążąc go z audytem SEO.

Wypełnij formularz kontaktowy

    Oferta EXPE

    Audyt UX

    Przyjaźnie dla użytkownika

    Audyt SEO

    Przyjaźnie dla wyszukiwarki

    Działania ręczne

    Usuwamy kary od Google

    Pozycjonowanie SEO

    Bądź w TOP10 bez stresu

    Content Marketing

    Kompletne kampanie treści

    Blogging

    Poprowadzimy Twojego bloga

    Social Media

    Od posta do leada

    Copywriting

    Piszemy na temat

    Infografiki

    Zamów infografikę na WWW

    Guest posting

    Wartościowe linki dla WWW

    Prezentacje biznesowe

    Przemyślane jak Twój biznes

    Strategia marketingowa

    Jak dotrzeć tam gdzie chcesz

    Doradztwo i szkolenia

    Dowiedz się jeszcze więcej

    Strony i Aplikacje WWW

    Zaczyna się od nich