Doradztwo i szkolenia
Na pewnym etapie rozwoju firmy dojrzewają do decyzji o uruchomieniu działań związanych z marketingiem internetowym. Jest to zwykle oparte na przekonaniu, że warto wypromować stronę WWW i wdrożyć nowoczesną komunikację z klientem.
Pomagamy przygotować spójną strategię marketingową dla firmy, bazując na wynikach audytów identyfikujemy najlepsze kanały i metody komunikacji z Twoim klientem. W ramach usług konsultacyjnych doradzamy w wyborze taktyk, dzięki którym Twoja marka stanie się lepiej rozpoznawalna i umocni się pośród konkurencji. Wskazujemy działania, jakie warto podjąć, w jakim czasie i kolejności je uruchomić.
Co proponujemy
Doradzamy, jak wykorzystać potencjał, który posiada Twoja firma, jak skorzystać z niego i zoptymalizować koszty na każdym etapie funkcjonowania strategii marketingowej.
Jeśli posiadasz własny dział marketingu i chcesz uruchomić content marketing w firmie, przeszkolimy Twoją drużynę w skutecznym działaniu. Pokażemy, na jakie elementy trzeba zwrócić uwagę, jak mierzyć efekty (KPI) dla poszczególnych działań.
Jeżeli jesteś zainteresowany wprowadzeniem działań marketingowych we własnym zakresie, ale Twój zespół potrzebuje się jeszcze trochę dowiedzieć, skontaktuj się z nami. Wiemy, że Twoja firma jest inna i szczególna. Jesteśmy w stanie przygotować wyprofilowany program szkoleniowy. Nauczymy Twój zespół korzystać z nowoczesnych narzędzi marketingowych w trakcie warsztatów
Wypełnij formularz kontaktowy
Oferta EXPE
Audyt UX
Przyjaźnie dla użytkownika
Audyt SEO
Przyjaźnie dla wyszukiwarki
Działania ręczne
Usuwamy kary od Google
Pozycjonowanie SEO
Bądź w TOP10 bez stresu
Content Marketing
Kompletne kampanie treści
Blogging
Poprowadzimy Twojego bloga
Social Media
Od posta do leada
Copywriting
Piszemy na temat
Infografiki
Zamów infografikę na WWW
Guest posting
Wartościowe linki dla WWW
Prezentacje biznesowe
Przemyślane jak Twój biznes
Strategia marketingowa
Jak dotrzeć tam gdzie chcesz
Doradztwo i szkolenia
Dowiedz się jeszcze więcej
Strony i Aplikacje WWW
Zaczyna się od nich