Audyt SEO
Jednym z najważniejszych źródeł ruchu na stronie internetowej jest ruch organiczny, pochodzący z zapytań w wyszukiwarkach internetowych z Google na czele.
Dla wielu branż na rynku jest on zupełnie podstawowym kanałem zdobywania klientów. Pomimo wielu zmian, jakie dokonały się w ostatnich latach w marketingu internetowym można się spodziewać, że ruch organiczny wciąż będzie bardzo ważny.
A klienci, którzy „sami” dotarli do Twojej oferty z większym zaangażowaniem ją przejrzą i chętniej ją wybiorą.
Dlatego w swoich działaniach stawiamy przede wszystkim na ten rodzaj ruchu internetowego, a naszym Klientom rekomendujemy doprowadzenie stron WWW do pełnej optymalizacji.
Jak możesz doprowadzić stronę internetową do stanu kiedy jest gotowa na zdobywanie ruchu organicznego?
Aby tego dokonać, Twojej stronie najpierw potrzebny jest audyt SEO (search engine optimization).
Co proponujemy
Przeprowadzamy na życzenie Klienta audyty SEO dla strony internetowej. Najważniejszym zadaniem jest dla nas dostarczenie Klientowi kompleksowej wiedzy na temat stanu bieżącego jego witryny, zidentyfikowanie elementów, które wymagają poprawy oraz lista rekomendacji, w jaki sposób najlepiej dokonać wskazanych poprawek.
Zdajemy sobie sprawę jak różnorodne są strony internetowe pod względem ich budowy i struktury – od prostych stron produktowych, poprzez witryny firmowe o różnym stopniu złożoności, aż po ogromne systemy sklepowe. Każdy z takich przypadków wymaga odrębnego podejścia co do ilości pracy oraz wyceny.
Audyt SEO strony WWW pozwoli między innymi odpowiedzieć na pytania:
- Czy Twoja witryna ma prawidłową strukturę linków wewnętrznych?
- Czy budowa poszczególnych elementów treści na stronie głównej i podstronach jest zoptymalizowana?
- Czy prędkość ładowania i szybkość działania strony jest odpowiednia?
- W jakim stopniu strona jest gotowa do obsługi na urządzeniach mobilnych (smartfonach, tabletach)?
- Czy wobec witryny w Google nie podjęto tzw. ‘działań ręcznych’?
- Czy w obrębie witryny nie ma zduplikowanych treści lub innych elementów wymagających regulacji?
Efektem końcowym audytu SEO jest dokument zawierający opis obecnej budowy strony internetowej pod kątem dopasowania do wytycznych Google. W audycie zamieszczone są również wskazówki i rekomendacje, które elementy i w jaki sposób należy poprawić, aby doprowadzić budowę witryny do postaci optymalnej.
Audyt SEO, obok audytu UX, jest jedną z pierwszych czynności, jakie warto wykonać jeśli ktoś myśli poważnie o wypromowaniu swojej strony w Internecie. Jeżeli masz witrynę WWW i chcesz wiedzieć jak ją przygotować do zdobywania klientów za pomocą SEO, skontaktuj się z nami i zamów audyt SEO.
Wypełnij formularz kontaktowy
Oferta EXPE
Audyt UX
Przyjaźnie dla użytkownika
Audyt SEO
Przyjaźnie dla wyszukiwarki
Działania ręczne
Usuwamy kary od Google
Pozycjonowanie SEO
Bądź w TOP10 bez stresu
Content Marketing
Kompletne kampanie treści
Blogging
Poprowadzimy Twojego bloga
Social Media
Od posta do leada
Copywriting
Piszemy na temat
Infografiki
Zamów infografikę na WWW
Guest posting
Wartościowe linki dla WWW
Prezentacje biznesowe
Przemyślane jak Twój biznes
Strategia marketingowa
Jak dotrzeć tam gdzie chcesz
Doradztwo i szkolenia
Dowiedz się jeszcze więcej
Strony i Aplikacje WWW
Zaczyna się od nich