Zaznacz stronę

Audyt SEO

Jednym z najważniejszych źródeł ruchu na stronie internetowej jest ruch organiczny, pochodzący z zapytań w wyszukiwarkach internetowych z Google na czele.

Dla wielu branż na rynku jest on zupełnie podstawowym kanałem zdobywania klientów. Pomimo wielu zmian, jakie dokonały się w ostatnich latach w marketingu internetowym można się spodziewać, że ruch organiczny wciąż będzie bardzo ważny.

A klienci, którzy „sami” dotarli do Twojej oferty z większym zaangażowaniem ją przejrzą i chętniej ją wybiorą.

Ugługa na audyt SEODlatego w swoich działaniach stawiamy przede wszystkim na ten rodzaj ruchu internetowego, a naszym Klientom rekomendujemy doprowadzenie stron WWW do pełnej optymalizacji.

Jak możesz doprowadzić stronę internetową do stanu kiedy jest gotowa na zdobywanie ruchu organicznego?

Aby tego dokonać, Twojej stronie najpierw potrzebny jest audyt SEO (search engine optimization).

Co proponujemy

Przeprowadzamy na życzenie Klienta audyty SEO dla strony internetowej. Najważniejszym zadaniem jest dla nas dostarczenie Klientowi kompleksowej wiedzy na temat stanu bieżącego jego witryny, zidentyfikowanie elementów, które wymagają poprawy oraz lista rekomendacji, w jaki sposób najlepiej dokonać wskazanych poprawek.

Zdajemy sobie sprawę jak różnorodne są strony internetowe pod względem ich budowy i struktury – od prostych stron produktowych, poprzez witryny firmowe o różnym stopniu złożoności, aż po ogromne systemy sklepowe. Każdy z takich przypadków wymaga odrębnego podejścia co do ilości pracy oraz wyceny.

Audyt SEO strony WWW pozwoli między innymi odpowiedzieć na pytania:

  • Czy Twoja witryna ma prawidłową strukturę linków wewnętrznych?
  • Czy budowa poszczególnych elementów treści na stronie głównej i podstronach jest zoptymalizowana?
  • Czy prędkość ładowania i szybkość działania strony jest odpowiednia?
  • W jakim stopniu strona jest gotowa do obsługi na urządzeniach mobilnych (smartfonach, tabletach)?
  • Czy wobec witryny w Google nie podjęto tzw. ‘działań ręcznych’?
  • Czy w obrębie witryny nie ma zduplikowanych treści lub innych elementów wymagających regulacji?

Efektem końcowym audytu SEO jest dokument zawierający opis obecnej budowy strony internetowej pod kątem dopasowania do wytycznych Google. W audycie zamieszczone są również wskazówki i rekomendacje, które elementy i w jaki sposób należy poprawić, aby doprowadzić budowę witryny do postaci optymalnej.

Audyt SEO, obok audytu UX, jest jedną z pierwszych czynności, jakie warto wykonać jeśli ktoś myśli poważnie o  wypromowaniu swojej strony w Internecie. Jeżeli masz witrynę WWW i chcesz wiedzieć jak ją przygotować do zdobywania klientów za pomocą SEO, skontaktuj się z nami i zamów audyt SEO.

Wypełnij formularz kontaktowy

    Oferta EXPE

    Audyt UX

    Przyjaźnie dla użytkownika

    Audyt SEO

    Przyjaźnie dla wyszukiwarki

    Działania ręczne

    Usuwamy kary od Google

    Pozycjonowanie SEO

    Bądź w TOP10 bez stresu

    Content Marketing

    Kompletne kampanie treści

    Blogging

    Poprowadzimy Twojego bloga

    Social Media

    Od posta do leada

    Copywriting

    Piszemy na temat

    Infografiki

    Zamów infografikę na WWW

    Guest posting

    Wartościowe linki dla WWW

    Prezentacje biznesowe

    Przemyślane jak Twój biznes

    Strategia marketingowa

    Jak dotrzeć tam gdzie chcesz

    Doradztwo i szkolenia

    Dowiedz się jeszcze więcej

    Strony i Aplikacje WWW

    Zaczyna się od nich

    Share This