Zaznacz stronę

Strategia marketingowa

Strategia marketingowa - oferta

Strategia marketingowa w firmie to projekt uwzględniający w swoim zakresie znacznie więcej niż plan działań marketingowych. Dobrze przygotowana strategia opiera się na solidnym fundamencie badań i analizy mocnych i słabych stron w firmie wraz z szansami i zagrożeniami mającymi wpływ na jej rozwój (SWOT).

Jest to również wykaz najważniejszych kierunków, w jakich należy prowadzić i rozwijać działania marketingowe. Jak w każdym dobrym projekcie, tak  i tutaj strategia marketingowa wskazuje role i odpowiedzialności poszczególnych osób w nią zaangażowanych. Wyznacza sposób prowadzenia komunikacji z klientem zarówno za pośrednictwem kanałów webowych jak i poprzez mailing oraz kontakt bezpośredni.

Zaczynamy od persony

Dobrze skonstruowana strategia marketingowa obejmuje także dobrze opisane PERSONY klienta definiując dzięki temu statystyczne preferencje zdefiniowanej grupy docelowej. Pokazuje także najważniejsze kanały, dzięki którym dotarcie z komunikatem marketingowym do poszczególnych person będzie najbardziej skuteczne.

Jak możemy pomóc

Dla firm, które myślą serio o wdrożeniu content marketingu lub szerszych działań w marketingu internetowym, możemy przygotować spójną strategię komunikacji, wskazać najbardziej efektywne kanały dotarcia do potencjalnego klienta.

Przeprowadzimy z Tobą wywiad który pozwoli nam zidentyfikować Twój target w możliwie optymalnym zakresie.

Zbudujemy grupę person czyli fikcyjnych osób o preferencjach i możliwościach odpowiadających idealnym kandydatom na zostanie Twoimi klientami.

Opracujemy wraz z Twoim zespołem marketingowym grupę harmonogramów zawierających poszczególne działania np. regularne publikacje na blogach, re-posty i aktywność w mediach społecznościowych. Przygotujemy listę narzędzi ułatwiających codzienną pracę i automatyzujących ją tam, gdzie to możliwe.

Wyposażymy Twój zespół w wiedzę o narzędziach analitycznych, które pozwolą mierzyć efekty poszczególnych taktyk ujętych w strategii. Wiemy, że wolisz pracować na rzeczywistych KPI a nie na obiecankach i wróżeniu z fusów.

Wiele firm w Polsce i nie tylko u nas, próbuje swych działań w marketingu internetowym bez określonej strategii. Jest to działanie trochę podobne do biegu na azymut bez wskazówek i bez mapy.

Pozwala iść we właściwym kierunku do czasu napotkania prawdziwych przeszkód. Dobrze opracowana strategia marketingowa przewiduje, że napotkasz przeszkody, podpowie, jak je ominąć lub zniwelować ich efekt do minimum i nie zmieniać kierunku marszu do sukcesu.

Jeżeli myślisz o rozwoju działań internetowych w Twojej firmie i posiadasz zespół, który będzie je prowadził, skontaktuj się z nami i dowiedz się jak możemy Wam pomóc i opracować dobrze działająca strategie marketingową.

Wypełnij formularz kontaktowy

    Oferta EXPE

    Audyt UX

    Przyjaźnie dla użytkownika

    Audyt SEO

    Przyjaźnie dla wyszukiwarki

    Działania ręczne

    Usuwamy kary od Google

    Pozycjonowanie SEO

    Bądź w TOP10 bez stresu

    Content Marketing

    Kompletne kampanie treści

    Blogging

    Poprowadzimy Twojego bloga

    Social Media

    Od posta do leada

    Copywriting

    Piszemy na temat

    Infografiki

    Zamów infografikę na WWW

    Guest posting

    Wartościowe linki dla WWW

    Prezentacje biznesowe

    Przemyślane jak Twój biznes

    Strategia marketingowa

    Jak dotrzeć tam gdzie chcesz

    Doradztwo i szkolenia

    Dowiedz się jeszcze więcej

    Strony i Aplikacje WWW

    Zaczyna się od nich