Zaznacz stronę

Leksykon: Marketing B2C

Marketing B2C – od ang. business-to-consumer marketing. Kierunek działania w marketingu nastawiony na relację bezpośrednio z konsumentem. Jest to najbardziej klasyczny typ marketingu. Od strony praktyk marketing B2C w dużej mierze odwołuje się do emocji z uwagi na to, że odbiorcą jest tutaj klient indywidualny, który na ogół konsumuje samodzielnie (lub z udziałem bliskich) zakupione dobra.

Jak prowadzić marketing B2C

Sposobów i praktyk działania w marketingu B2C jest ogromna ilość i jest to najmocniej rozwijany i zmieniający się sektor. Marketerzy prześcigają się w pomysłach dotyczących poszczególnych taktyk i sposobów dotarcia z komunikatem reklamowym do klienta (jak np. trend setting, ambient marketing itp.) Również w odniesieniu do marketingu cyfrowego praktycznie w każdym miesiącu pojawiają się nowe elementy zmieniające i rozwijające trendy marketingu B2C. Ta ciągła zmiana inspiruje także (w formie zmodyfikowanej) rozwój kierunków w sektorach B2B.

w Strategia
Tagi: ambientB2Cseo

Podobne Terminy

Share This

Podziel się!

Udostępnij znajomym!