Zaznacz stronę

Leksykon: Długi ogon

Długi ogon, long tile keywordDługi ogon – od ang. Long-Tile keywords – to określenie przypisywane najczęściej do fraz kluczowych czyli ciągów słów, które potencjalnie wybiera użytkownik poszukujący czegoś w internecie wpisując to w wyszukiwarce (np. Google).

Co wyróżnia długi ogon?

W odróżnieniu od „krótkich ogonów” long-tile keywords zawierają zwykle 5-8 wyrazów. Długie ogony charakteryzują się również tym, że dokładniej opisują poszukiwany przedmiot. Na przykład:

  • zwykły keyword: „zmywarka do naczyń”
  • długi ogon: „zmywarka do naczyń bosh do zabudowy”

Wykorzystanie długich ogonów w taktykach SEO powoduje lepsze dopasowanie do wymagań użytkownika, a tym samym poprawia konwersję i szanse sprzedaży poszukiwanego produktu lub usługi. Jednocześnie, jak należy się spodziewać ruch na stronie będzie adekwatnie mniejszy niż w przypadku używania krótkich słów kluczowych. Stąd też dla słów kluczowych istnieje ciągła konieczność wyboru pomiędzy wielkością ruchu a jego jakością.

w SEO
Tagi: fraza kluczowaGooglekeyword

Podobne Terminy

Share This

Podziel się!

Udostępnij znajomym!