Badanie strony WWW – podobnie jak audyt, badania strony pozwalają określić najważniejsze miejsca w witrynie, gdzie należy wprowadzić poprawki lub ulepszenia, które pozwolą użytkownikowi korzystać z niej w sposób bardziej intuicyjny i wydajny. Jednocześnie badanie strony może obejmować inne elementy i parametry związane z SEO, jej bezpieczeństwem lub szybkością działania. Osoby tworzące lub zlecające wykonanie strony internetowej, po jej wykonaniu dokonują badania strony robiąc to samodzielnie lub korzystając z usługi dostarczanej przez firmę zewnętrzną. Istotny dla sukcesu jest wybór właściwych metod jej przeprowadzenia.
Najnowsze wpisy
Archiwa
Tagi
analytics automatyzacja marketingu b2c back linki brand branding cold lead content ecommerce google gsc hot lead KPI landing pages lead nurturing lejek srzedażowy MailChimp marka narzędzia narzędzia do mailingu newsletter personalizacja platformy ecommerce przecieki z lejka sklep internetowy social media strona docelowa warm lead zarabianie