Audyt UX – przegląd i analiza funkcjonalności strony WWW ze szczególnym uwzględnieniem jej użyteczności. Zadaniem audytu UX jest sprawdzenie walorów intuicyjnych dla użytkownika, czy jest on w stanie łatwo domyślić się w jaki sposób poruszać się w witrynie oraz skorzystać z możliwości jakie mu oferuje. Audyt UX prowadzi się obecnie kilkoma metodami – pośród nich najbardziej znane to metoda ścieżki poznawczej, testy A/B użytkowników oraz metoda heurystyczna. Raport z przeprowadzonej analizy pozwala podejmować decyzje dotyczące przebudowy lub rozbudowy strony internetowej w sposób, który pozwoli jej użytkownikom dotrzeć (i użyć) w możliwie najłatwiejszy sposób do wszystkich istotnych części witryny zarówno poprzez przeglądarki internetowe komputerów, laptopów jak i urządzeń mobilnych.
Najnowsze wpisy
Archiwa
Tagi
analytics automatyzacja marketingu b2c back linki brand branding cold lead content ecommerce google gsc hot lead KPI landing pages lead nurturing lejek srzedażowy MailChimp marka narzędzia narzędzia do mailingu newsletter personalizacja platformy ecommerce przecieki z lejka sklep internetowy social media strona docelowa warm lead zarabianie